Náplň práce:
- administrativní zajištění chodu katedry (podíl na údržbě majetku, roční inventura, zpracovávání a kontrola docházky)
- dohled a kontrola čerpání rozpočtu a přidělených prostředků katedře
- součinnost při zpracovávání faktur, práce v EIS Magion – objednávky
- příprava a podpora s organizací státních zkoušek a obhajob u Ph.D. studentů a přijímacího řízení do magisterských studentských programů a oborů
- vést zápisy se schůzí kateder a obhajob Ph.D. studentů v anglickém a českém jazyce
- součinnost při organizování exkurzí a terénních výjezdů katedry (většinou jednodenní, 1x za rok 3-denní katedrová schůze a konference)
- další úkoly zadané vedoucím katedry
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání ekonomického charakteru, VŠ výhodou
- dobré organizační schopnosti
- komunikativnost
- anglický jazyk slovem i písmem
- zkušenosti z administrativy výhodou (případně organizačních prací)
Benefity:
- zázemí velké instituce (ČZU: 1,6 Kč mld roční obrat; >1 500 zaměstnanců)
- příjemné pracovní prostředí
- 5 týdnů dovolené
- 4 sick-days
- možnost práce z domova dle dohody s vedoucím katedry
- možnost využít fondy Erasmus k získávání zkušeností v oblasti administrativy na partnerských univerzitách v EU (až 5 pracovních dní, 1-2x ročně)
- benefity „klasické“ – příspěvky na jídlo, možnost využívat sportovních a rekreačních zařízení ČZU
- setkávání se se zajímavými lidmi
- možnost se podílet za příplatek na realizaci výzkumných a rozvojových projektů (administrativa, propagace, finanční management)
Úvazek + plat:
- předpokládaný úvazek 0.70, tj. 28 hodin týdně, na dobu určitou (pracovní doba dle dohody s vedoucím pracoviště)
- předpokládaný plat Kč 21 000 hrubého (+ případné benefity)
- Nástup možný od 1. 3. 2023 nebo dle dohody
V případě zájmu kontaktovat:
Marie Straková: netopilova@ftz.czu.cz