Harmonogram akademického roku 2024/2025 harmonogram-ar-2024-2025.pdf | Velikost 145.73 kB | Aktualizováno 08.10.2024 | Stáhnout soubor |
---|---|---|---|
Journals_AIS-2022 ais-2022.xlsx | Velikost 669.24 kB | Aktualizováno 17.07.2023 | Stáhnout soubor |
FORDs_CZU journals-2017-2021 fords-czu-journals-2017-2021.xlsx | Velikost 107.93 kB | Aktualizováno 02.08.2022 | Stáhnout soubor |
Jak zjistit EID_How to find EID jak-zjistit-eid-how-to-find-eid.pdf | Velikost 287.38 kB | Aktualizováno 01.12.2019 | Stáhnout soubor |
How to find decile and quartile (AIS) how-to-find-decile-and-quartile-ais-1-.pdf | Velikost 2.15 MB | Aktualizováno 10.12.2020 | Stáhnout soubor |
How to find AIS, Average JIF Percentile and other metrics how-to-find-ais-average-jif-percentile-and-other-metrics.pdf | Velikost 1.05 MB | Aktualizováno 07.03.2020 | Stáhnout soubor |
Inovační strategie České republiky 2019-2030 innovation-strategy-czech-republich-the-country-for-the-future-2019-2030.pdf | Velikost 784.53 kB | Aktualizováno 17.12.2019 | Stáhnout soubor |
Converter_FORD(Fields_of_Research_and_Development)_and_WoS_categories_M17+ converter-ford-fields-of-research-and-development-and-wos-categories-m17-.pdf | Velikost 320.22 kB | Aktualizováno 07.03.2020 | Stáhnout soubor |
Montreal Statement_Montreal Statement on Research Integrity in Cross-Boundary Research Collaborations montreal-statement-montreal-statement-on-research-integrity-in-cross-boundary-research-collaborations.pdf | Velikost 20.82 kB | Aktualizováno 07.03.2020 | Stáhnout soubor |
The Hong Kong Principles for assessing researchers the-hong-kong-principles-for-assessing-researchers.pdf | Velikost 74.18 kB | Aktualizováno 07.03.2020 | Stáhnout soubor |
Singapore Statement on Research Integrity singapore-statement-on-research-integrity.pdf | Velikost 353.38 kB | Aktualizováno 07.03.2020 | Stáhnout soubor |
Definice druhů výsledků definice-druhu-vysledku-priloha-4-metodika17-.pdf | Velikost 539.09 kB | Aktualizováno 22.01.2021 | Stáhnout soubor |
Rules organization of a student scientific conference rules-organization-of-a-student-scientific-conference.pdf | Velikost 688.82 kB | Aktualizováno 28.10.2021 | Stáhnout soubor |
Pravidla hab. nebo jmen. řízení profesorem na ČZU_na MŠMT_web pravidla-hab.-nebo-jmen.-rizeni-profesorem-na-czu-na-msmt-web.pdf | Velikost 646.03 kB | Aktualizováno 28.08.2023 | Stáhnout soubor |
Aktuality

Podpora agrolesnictví a spolupráce univerzit na Hedvábné stezce
Tým akademických pracovníků FTZ ve složení Iva Kučerová, Zbyněk Polesný, Ayat Ullah a Vladimír Verner podnikli expedici do středoasijského Kyrgyzstánu. Desetidenní cesta zahrnovala setkání s partnerskou organizací, University of Central Asia, zejména s jejím oddělen

Posílení spolupráce mezi FTZ a Université de Bangui v rámci programu Erasmus+
Bangui je hlavní město Středoafrické republiky, leží na jižním okraji této vnitrozemské africké země, široká řeka Ubangui ho dělí od Demokratické republiky Kongo. Kromě nespočetných jednotek organizace spojených národů, lékařů bez hranic a humanitárních misí, je v Bangui také univerzita, Université de Bangui, se kterou má FTZ ČZU od roku 2024 probíhající akademickou spolupráci v rámci programu Erasmus+. V říjnu 2024 navštívily ČZU dvě profesorky z Bangui, děkanka fakulty přírodních věd Lucie Aba Toumnou a vedoucí laboratoře Solange Patricia Makatia Wango. V březnu 2025 se naopak do Bangui vydaly dvě členky akademické obce ČZU, prof. Pavla Hejcmanová a doc. Karolína Brandlová. Hlavní náplní akademické výměny je výuka v oblasti ochrany biodiverzity a přírodních zdrojů, s důrazem na ochranu velkých savců. Vybráni byli také studenti a studentky, kteří se budou moci v rámci nadcházejícího akademického roku zúčastnit stáže nebo výuky na ČZU.

FTZ představila nové proděkanky a priority vedení fakulty
V pondělí 5. května 2025 proběhlo zasedání Akademického senátu Fakulty tropického zemědělství ČZU v Praze, na kterém nový děkan fakulty doc. Ing. Hynek Roubík, Ph.D., představil své návrhy na obsazení funkcí proděkanů. Akademický senát FTZ vyjádřil souhlas se záměrem děkana odvolat stávající proděkanky a proděkany a jmenovat nové proděkanky FTZ.