ČRA: Administrátor projektů delegované spolupráce

O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz

Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni se smyslem pro pečlivost a detail, který/která bude pečovat o agendu přípravy a administrace projektů delegované spolupráce.

Pracovní náplň:

  • Příprava objednávek, smluv a smluvních dodatků, likvidace faktur souvisejících s realizací projektů delegované spolupráce;
  • Účast na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;
  • Monitoring plnění smluv v rámci projektů delegované spolupráce (čerpání, platnost, věcné plnění, výkazy práce, cestovní výkazy, faktury) ve spolupráci s finančním manažerem a oddělením administrativy;
  • Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektů delegované spolupráce a jejich koordinace;
  • Účast na přípravě návrhů nových projektů delegované spolupráce v souladu s pravidly Evropské unie.

Požadavky kladené na uchazeče:

  • Státní občanství ČR;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Ukončené středoškolské vzdělání;
  • Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
  • Zkušenost s přípravou účetních podkladů či fakturací velmi vítána;
  • Zkušenost s administrací projektů financovaných z Evropské unie výhodou;
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
  • Samostatnost, proaktivní přístup;
  • Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.

Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;
  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru)
  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. 

Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška zaslaná nejpozději 17. 3. 2022 se bude skládat ze:

  • Strukturovaného profesního životopisu
  • Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností

Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.