Obsazení pozice - Koordinátor projektů Projektového centra FTZ
Pracovní náplň pozice koordinátor projektů Projektového centra FTZ (dále jen „koordinátor“) zahrnuje následující:
· Hledání nových příležitostí projektů českých poskytovatelů podpory: GAČR, TAČR, rezortních agentur (MZe, MŠMT, MPO apod.), ZRS ČR a Evropské komise (EC): pravidelná kontrola (min. 2x týdně) webových stránek GAČR, TAČR, ČRA, EC, projektových center ostatních univerzit atd. Účast n školeních a informačních schůzkách pořádaných poskytovateli.
· Zajištění pravidelné komunikace s Centrem projektů ČZU. Koordinátor zodpovídá za včasné informování CP ČZU o připravovaných návrzích projektů prostřednictvím aplikace ep.czu.cz. Dále koordinátor odpovídá za včasné předání informací o aktuálních výzvách z CP kolegiu děkana FTZ či vedoucím projektových týmů. Účast na pravidelných schůzkách a školení od CP ČZU.
· Zastupování ČZU/FTZ na FoRS, ORS MZV a ostatních platformách působících v oblasti ZRS ČR:
o Účast na valné hromadě FoRS, participace na pracovních skupinách FoRS: Policy, GRV, Afrika, případně zástup členů ČZU/FTZ z jiných skupin.
o Účast na dalších relevantních jednáních a schůzkách FoRS, ORS MZV a ostatních platforem působících v ZRS ČR.
· Vystupování jako kontaktní osoba za ČZU/FTZ na ČRA při řešení organizačních a administrativních záležitostí (pozice nezahrnuje vystupování v roli garanta projektu, pokud jím skutečně není)
· Koordinace přípravy a kompletace nových projektů (dotace i veřejné zakázky):
o Příprava formuláře žádosti, zajištění dokladů prokazujících základní a technické kvalifikační předpoklady uchazeče.
o Koordinace projektového týmu během přípravy projektu.
o Poskytování konzultací projektovým týmům z hlediska novinek v managementu projektového cyklu (např. příprava matice logického rámce apod.).
o Kontrola projektové dokumentace, kompletace projektu, odevzdání projektu donorovi.
· Komunikace s partnery projektu během přípravy a administrace subdodávek za ČZU.
· Přípravná koordinace projektových týmů – komunikace se stávajícími projektovými týmy a experty. Vytvoření a aktualizace databáze expertů FTZ na základě zaslaných CV.
· Administrace projektů implementovaných ČZU/FTZ (dle požadavků hlavních řešitelů):
o Kontrola a kompletace průběžných a ročních zpráv na základě podkladů dodaných garanty projektů a jejich odevzdání donorovi.
o Kontrola čerpání rozpočtu u jednotlivých projektů (přes tajemnice kateder).
o Příprava formulářů žádosti na další rok implementace (u dotací ČRA), kontrola a kompletace příloh žádosti, odevzdání donorovi.
o Hlídání termínů dalších typů zpráv (např. zprávy pro partnera v místě implementace), kontrola a kompletace těchto zpráv.
· Vedení evidence projektů FTZ - pravidelná aktualizace evidence připravovaných a získaných projektů, příprava ročních zpráv o úspěšnosti FTZ v získávání projektů.
· Kontrola viditelnosti projektů na webu FTZ („visibility“).
· Správa webových stránek Projektového centra FTZ.
· Plnění dalších úkolů spojených s Projektovým centrem FTZ formulovaných proděkany FTZ. dle aktuálních požadavků
Požadavky
· VŠ vzdělání
· Angličtina slovem a písmem
· Zkušenosti s projekty TAČR, GAČR, NAZV, ZRS ČR vítány
Hrubá mzda: 30 000Kč/měsíc
Benefity: firemní školka, závodní stravování, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, 13. plat
Nástup možný ihned po ukončení výběrového řízení
Úvazek 100 %
Žádost o vypsání výběrového řízení elektronicky na webu k 3. 2. 2020
Vypisuje děkan FTZ doc. Ing. Jan Banout, Ph.D.
Žádost můžete podat ZDE.